سلام به همه مربیان و دوستان عزیزم..

چند هفته ای است که دنبال باگ های سایت مای اف سی هستم تا بلاخره تونستم باگی در source سایت پیدا کنم پس بنابراین من از شما هیچ اطلاعاتی از قبیل ایمیل , رمز تیم و یا هر چیز دیگری که به تیم شما مربوط باشد را نمیخواهم...!!!

 

 

1.ابتدا مرورگر opera را دانلود کنید

2.مرورگر opera را نصب کنید

3.به سایت مای اف سی بروید

4.طبق این تصویر  پول فعلی تیم شما 3000 سکه است

5.بعد بر روی صفحه راست کلیک کنید

6.گزینه ی source را انتخاب کنید

7.صفحه ی کدهای سورس تیم شما باز میشود

8.ctrl+f را بزنید وکلمه ( میزان سرمایه تیم ) را جست و جو کنید

9.همانند تصویر زیر را پیدا می کنید ( در این تصویر عدد مشکی رنگ را می بینید که بستگی به سرمایه شما دارد و متغیر می باشد)

10.حال به سایت زیر بروید تا کد های خود را در آن باز کنید (سایت زیر شامل دو قسمت میباشد قسمت اول که کد مشگی رنگ بالا را در آن کپی میکنید و قسمت دوم میزان سرمایه تیم شما را نمایش میدهد)

http://www.neopersia.org/online_html_editor

11.با کمی تغییر در کد قسمت اول عدد در قسمت دوم ( سرمایه دلخواه تیم ) تغییر می کند و بعد از به دست آوردن سرمایه مورد نیاز در قسمت دوم , کد به دست آمده در قسمت اول را جایگزین کد در source تیمتان کنید

کد برای سرمایه 999,999,999 :

12.در قسمت source گزینه apply change را بزنید (بالا-گوشه-چب)

13.بعد در قسمت source مقدار سرمایه قبلی تیم خود را سرچ کنید (در اینجا 3000 تا است)

14.مقدار عددی را هم به مقدار عددی که کد آن را به دست آورده اید (سرمایه دلخواه تیم )تغییر دهید

15.در قسمت source گزینه apply change را بزنید ( بالا - گوشه - چب )

16.حالا به پول های تیم خود یه نگاه بیندازید چشمک

بد از این کار ها لطفا یک کارت شارژ همراه آول بفرستید

این یاهو من moeid_sarbazi

این ایمیل من  moeid_sarbazi@yahoo.com

این نیبازه من moeid_sarbazi

اگر با این ها نمیتوانید به ادامه مطلب سحر بزنید



ادامه مطلب
تاريخ : ا نويسنده : معيد ا

کلاب فوتبال من

 

کلاب فوتبال من myfc

 

در کلاب فوتبال من, مربی تیم خود باشید

شما در مای اف سی می توانید با ساخت تیم خود, مدیریت صحیح, شرکت در لیگ ها, برنده شدن, کسب درآمد و صعود به لیگ های بالاتر, خودتان را مطرح کنید و استعداد مربیگریتان را محک بزنید!

نکته مهم این که: تفاوت اساسی بین بازیهای مربیگری مجازی مثل مای اف سی و فوتبال فانتزی فوتیلیو وجود دارد که می توانید از راهنمای هر دو متوجه آن شوید اما به طور خلاصه ، در فوتبال فانتزی فوتیلیو تیم شما با بازیکنان واقعی لیگ برتر ساخته می شود و با عملکرد آنها در بازیهای واقعی لیگ برتر امتیازدهی می شود اما در مای اف سی نحوه ساخت تیم و امتیازدهی کاملا متفاوت است.

آدرس مای اف سی :



تاريخ : ا نويسنده : معيد ا

سلام
این بازی هم شبیه به hattrick هست اما کاملاً ایرانی

آدرس سایت:
http://myfc.ir

شما میتونید در هنگام ثبت نام برای تیمتون اسم انتخاب کنید و مدل و رنگ لباس-شورت ورزشی و آرم باشگاه رو انتخاب کنید

با انتخاب اسپانسر برای هر برد مقداری سکه دریافت میکنید
در صورت اول شدن به لیگ بالاتر صعود میکنی
لیگ های این بازی همانند دسته بندی سایتهای نتورکینگ هست
یعنی لیگ 1 یدونه داره
لیگ 2 دو تا داره
لیگ 3 چهارتا داره
لیگ 4 هشت تا داره

میتونید بازیکنهای خودتون رو برای فروش بذارید و برای گرفتن نتیجه بهتر دکتر و بدنساز استخدام کنید و برای در آمد بیشتر ورزشگاههای بزرگ خریداری نمایید
هر هفته یک لیگ برگزار میشه که تمام بازیها در یک دور انجام میشه و به صورت رفت و برگشت نیست
یعنی از شنبه تا پنج شنبه یک لیگ انجام میشه
در بین این بازیهای لیگ میتونید بازیهای دوستانه هم داشته باشید که فقط در صورت برد تو روحیه ی تیم اثر داره


در صورت نیاز به سکه بیشتر میتونید سکه هم خریداری کنید
هر 1000 تومان 6000 سکه هست
با ارسال دعوتنامه هم میتونید سکه های بیشتر کسب کنید

اگر سوالی بود بفرمایید



تاريخ : ا نويسنده : معيد ا
قوانین حریم شخصی افراد و تیم ها:
پست الكترونیكی یا ایمیل هر مربی، در سیستم محفوظ بوده و به نمایش عمومی در نمی آید.
كلوب فوتبال قادر است در صورت نیاز از پست الكترونیكی مربیان جهت اطلاع رسانی ها استفاده نماید.
نام اصلی و نام خانوادگی مربی محفوظ بوده و تنها جهت ارسال جوایز و در زمان برنده شدن مربی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
آدرس و تلفن مربیان كه به صورت داوطلبانه در بخش تنظیم پروفایل وارد می شود، تنها در مواقع مورد نیاز برای ارسال جوایز مورد استفاده قرار می گیرد.
تاریخ تولد و جنسیت مربیان در حال حاضر در معرض دید عمومی قرار ندارد با این حال كلوب فوتبال در مورد مخفیانه باقی ماندن آن ها مسوولیتی ندارد.
ثبت نام با ایمیلی به غیر از ایمیل شخصی و یا ثبت نام با ایمیل دیگری تخلف محسوب شده و در صورت اثبات عدم تعلق ایمیل به مربی، كلوب فوتبال آزادانه در مورد تیم خاطی تصمیم خواهد گرفت.


قوانین رفتار متعادل:
ارسال بیش از حد پیغام در كلوب فوتبال، تخلف محسوب می شود و كلوب فوتبال بر اساس معیار های خاص خود قادر به تشخیص حد ارسال پیغام و نیز نحوه ی برخورد با تیم خاطی خواهد بود.
راه اندازی تیم با نام هایی كه خلاف عرف و قوانین فرهنگی، دینی، اجتماعی و سیاسی ایران است، تخلف محسوب شده و كلوب فوتبال پس از تذكر به تیم خاطی، قادر به حذف تیم از كلوب خواهد بود.
توهین به تیم ها یا مربیان سایر تیم های كلوب، تیم ها، مربیان و بازیكنان خارج از محیط مجازی و نیز سایر شخصیت های حقیقی یا حقوقی از طریق ارسال پیغام ها، ثبت پیام در پنل "تیم من" و سایر بخش های كلوب، تخلف محسوب شده و كلوب فوتبال با مربی خاطی برخورد خواهد نمود.
قرار دادن عكس های خلاف قوانین و عرف حاكم در ایران و یا عكس متعلق به افراد دیگر در پروفایل تیم تخلف محسوب می شود.
كلوب فوتبال من سیستمی برای محك قدرت تفكر ورزشی مربیان و محلی برای گذران اوقات است، تبدیل پروفایل به ابزار تبلیغی، محل دعوای سیاسی و یا نمایش عقاید فردی كه باعث ایجاد جوی غیر از جو مورد نظر كلوب شود تخطی از قوانین محسوب می شود.
ساخت چندین تیم توسط یک نفر در صورتی که همه ی ایمیل ها معتبر باشد اشکالی ندارد ولی در صورت مشاهده ی هرگونه تبانی یا تبادل سرمایه ی نامتعارف, کلاب فوتبال من آزادانه در مورد تیم خاطی تصمیم خواهد گرفت.
مسوولیت تخطی از موارد فوق بر عهده ی فرد خاطی بوده و كلوب فوتبال حتی الامكان سعی می كند با استفاده از ابزارهای كنترلی خود و نیز همكاری سایر مربیان جهت شناسایی و حذف مربیان خاطی اقدام نماید.


قوانین ثبت نام:
پست الکترونیکی مشخص شده در بخش ثبت نام نباید قبلا در سیستم ثبت شده باشد.
تمامی فیلدها به جز "ایمیل" و "رمز" باید با حروف فارسی پر شوند.
نام تیم نمی تواند تکراری باشد. سیستم به صورت خودکار نام تیم شما را درست بعد از خارج کردن کنترل از متن عنوان تیم چک خواهد نمود و در صورت مورد تایید واقع شدن اسم, تیک سبز جلوی "نتیجه ی بررسی تیم" ظاهر خواهد شد.
تیم فوتبال زنان با روشن شدن تیک متناسب در صفحه ی ثبت نام تشكیل شده و هیچ تفاوت قدرتی با تیم های دیگر نخواهد داشت.
در بخش انتخاب لباس های خانگی و خارج از خانه ی تیم, نمی توانید از رنگ اصلی (پس زمینه ی) یکسان برای این دو لباس استفاده کنید.
ثبت نام با ایمیلی به غیر از ایمیل شخصی و یا ثبت نام با ایمیل دیگری تخلف محسوب شده و در صورت اثبات عدم تعلق ایمیل به مربی، كلوب فوتبال آزادانه در مورد تیم خاطی تصمیم خواهد گرفت.
راه اندازی تیم با نام هایی كه خلاف عرف و قوانین فرهنگی، دینی، اجتماعی و سیاسی ایران است، تخلف محسوب شده و كلوب فوتبال پس از تذكر به تیم خاطی، قادر به حذف تیم از كلوب خواهد بود.

لیگ:
در هر لیگ هشت تیم حضور دارد.
هر لیگ در سطحی خاص از "هرم کلاب" قرار گرفته است که تعیین کننده ی سطح تیم های حاضر در آن است.
بهترین سطح هرم, سطح 1 است که تنها یک لیگ شامل هشت تیم اول کلاب فوتبال را داراست.
سطوح بعدی به ترتیب دارای 2, 4, 8, 16 و... لیگ خواهند بود.
صعود هر تیم به سطح بالاتر منوط به اول شدن در لیگ خود است.
تیم های هفتم و هشتم هر لیگ به سطوح پایین تر سقوط می کنند مگر این که سطح پایین تری وجود نداشته باشد!
تمامی لیگ ها شنبه شروع شده و جمعه ی آن هفته خاتمه می یابند.
هر تیم لیگ, هر روز یک بازی در چارچوب لیگ انجام خواهد داد. به این ترتیب در هر لیگ روزانه 4 بازی انجام می شود و با احتساب طول دوره ی 7 روزه ی لیگ, بازی ها به صورت رفت و برگشتی نخواهند بود.
هر برد در لیگ 3 امتیاز, تساوی 1 امتیاز و باخت 0 امتیاز را برای تیم شما به ارمغان می آورد.
در رده بندی تیم های لیگ, امتیاز عامل اول, تفاضل گل عامل دوم و قدمت تیم عامل سوم خواهد بود. به این ترتیب در صورت تساوی امتیازهای دو تیم به تفاضل گل آن ها توجه خواهد شد.

بازی های دوستانه:
هر تیم می تواند حداکثر 4 بازی دوستانه در برنامه ی آینده ی خود داشته باشد.
تیم های دعوت کننده به بازی قادر به تنظیم زمان بازی دوستانه نیستند و زمان بازی پس از تایید تیم مقابل و پذیرفتن دعوت, به صورت خودکار تنظیم می شود. زمان انجام بازی روز بعد از روز تایید است که در زمان تایید به اطلاع تیم دعوت کننده نیز می رسد.
در جستجوی تیم های حاضر برای انجام بازی دوستانه, هفت تیم که با شرایط جستجو مطابقت دارند به طور تصادفی توسط سیستم انتخاب شده و نمایش داده می شوند.

تعویض بازیکنان:
دروازه بان های تیم فقط می توانند در پست مربوط به خود بازی کنند و به هیچ وجه قادر نخواهند بود در پست های دیگری ایفای نقش کنند. همچنین هیچ بازیکنی به جر دروازه بان ذخیره قابل تعویض با دروازه بان درون زمین نیست.

بازیکنان:
بازیکنان محروم به صورت خودکار با بازیکن متناسب پست جا به جا می شوند که می توانید در صورت نیاز از بازیکنان دلخواه دیگر استفاده کنید.
بازیکنان مصدوم تا زمان رفع مصدومیت با کمک احتمالی پزشک تیم, قادر به بازی کردن نخواهند بود و مانند بازیکنان محروم جایگزین می شوند.
بازیکنان مسن (36 ساله) به صورت خودکار جای خود را به بازیکنان جوان می دهند.
بازیکنان مصدوم و یا محرومی که بازی نمی کنند, پس از برطرف شدن علت, در نیمکت ذخیره ها خواهند نشست تا با نظر مربی به جمع بازیکنان اصلی اضافه شوند.
بازیکنانی که بازی های زیادی را پشت سر هم انجام داده اند, احتمال مصدومیت بالایی خواهند داشت. میزان استقامت و قدرت هر بازیکن سبب می شود که مصدومیت آن بازیکن در بازی های طولانی و پشت سر هم زودتر و یا دیرتر باشد.
بازیکنان خشن, احتمال محرومیت بالاتری دارند.
سن هر بازیکن طی یک ماه, یک سال بیشتر می شود.
بازیکنانی که داخل زمین هستند, پس از هر بازی, بیش از بازیکنان خارج از زمین تجربه کسب کرده و پیشرفت می کنند.
بازیکنان در ابتدای هر فصل, بر اساس میزان تواناییشان از شما حقوق می گیرند.

دارایی ها:
  • استادیوم:
    استادیوم 5000 نفره به صورت پیش فرض به هر تیمی که در کلاب عضو می شود اعطا خواهد شد. هزینه ی نگهداری این استادیوم در هر بازی پایین است. سایر استادیوم ها در ابتدای ورود به سیستم قفل خواهند بود. به این ترتیب با کسب پول بیشتر می توان با ارتقای استادیوم از تماشاگر بیشتری برای هر بازی برخوردار شد.
    در مورد استادیوم های بزرگ تر باید این نکته را در نظر داشت که عملکرد تیم بر تعداد تماشاچیان و طرفداران تیم تاثیر می گذارد. اگر تیمی از خود عملکرد خوبی نشان ندهد و بازی های زیادی را واگذار نماید, در صورت خرید ورزشگاه بزرگ تر, سود خوبی نصیب خود نخواهد کرد زیرا ورزشگاه به خوبی پر نمی شود. به این ترتیب با توجه به هزینه ی نگهداری بالای هر ورزشگاه در هر بازی, حتی احتمال ضرر نیز وجود دارد.
    پس باید با دقت زیادی به خرید استادیوم اقدام کرد زیرا پس از خرید و در صورت عدم توانایی تیم در پرداخت هزینه ها, ورزشگاه از تیم پس گرفته خواهد شد و مبلغی در ازای آن پرداخت نخواهد شد.

  • دکتر:
    دکتر تیم تاثیر مستقیمی بر طول دوران مصدومیت بازیکنان مصدوم خواهد داشت. از آن جایی که احتمال دارد طول دوران مصدومیت بازیکنان بر اثر میزان صدمات وارده به چندین بازی برسد, استفاده از دکتر مناسب در سطوح مختلف می تواند طول دوران مصدومیت را تا حد چشم گیری کاهش دهد.

  • بدنساز:
    بدنساز تیم قادر است با تمرینات مستمر بازیکنان, آن ها را در شرایط مناسب بازی قرار دهد, به این ترتیب با استفاده از بدنساز مناسب قادر خواهید بود راندمان بازیکنان تیم را تا حد چشمگیری افزایش دهید و تیمی قدرتمند تر داشته باشید.

  • اسپانسر:
    اسپانسر ها به سه دسته تقسیم می شوند, اسپانسر های دسته ی اول در صورتی که تیم در بین رده های یک تا سه لیگ قرار گیرد به ترتیب به نسبت رده 32000, 28000 و 24000 سکه جایزه می دهند, اسپانسرهای دسته ی دوم در صورت قرارگیری تیم بین رده های چهارم تا ششم بر اساس رده به ترتیب 20000, 16000 و 12000 سکه به شما می دهند و اسپانسرهای دسته ی سوم به تیم رده هفتم و هشتم جدول به ترتیب 8000 و 4000 سکه جایزه می دهند.
    اسپانسرهای موجود در هر دسته عملکرد یکسانی دارند و هیچ یک بر دیگری ارجحیت ندارد.
    در صورتی که سه اسپانسر خود را معین نکنید, سیستم به صورت پیش فرض هر سه اسپانسر شما را تعیین می کند.
    هر تیم بر اساس رده ی فعلی در جدول لیگ, اسپانسر مشخصی خواهد داشت, به طور مثال اگر رده ی تیم شما در جدول چهارم باشد, اسپانسر دسته ی دوم شما فعال شده و در کنار پیراهن تیمتان نمایش داده خواهد شد.


تاريخ : ا نويسنده : معيد ا

در سیستم کلاب فوتبال من جوری طراحی شده بازیکن وفتی کارت زرد میگیره حتی اگر لیگ هم تموم بشه تا وقتی این بازیکن شما کارت زرد دوم رو نگیره و اخراج نشه کارت زرد این بازیکن پاک نحواهد شد

سوپراستار یعنی چی؟ فرق بازیکن سوپر استار 700 با بازیکن غیر سوپر استار در چیست ایا قدرتشون فرق داره ؟
فرق سوپراستار با بقیه بازیکن چیه؟


بازیکن سوپراستار

سیستم هر روز تعدادی بازیکن با قدرت بین 650 و 750 با سن بین 27 تا 32 سال با قیمت متوسط تولید می کند که بازیکنان سوپراستار محسوب می شوند.

 

نحوه ی خرید و فروش

در قسمت جا به جایی می توان با جستجوی گزینه ی "بازیکن سوپراستار" در پارامتر "قدرت", بازیکن مورد نظر را پیدا کرد.

خرید و فروش بازیکن سوپراستار مانند خرید یک بازیکن معمولی است.

توجه مهم: از آن جایی که هر تیم فقط می تواند در آن واحد 5 بازیکن سوپراستار در اختیار داشته باشد, در خرید بازیکن دقت کافی داشته باشید.

 

ویژگی بازیکنان سوپراستار

این بازیکنان با علامت ستاره در ترکیب تیم مشخص می شوند و چون در ابتدای کار تجربه ی کمی دارند, نیاز به حضور بیشتر در زمین برای هماهنگی با تیم دارند.

علت تولید این بازیکنان

به دلیل حفظ جذابیت بازی و به دلیل محدودیت ارایه ی بازیکن های قوی توسط سایر تیم ها, این بازیکنان با قدرت متوسط رو به بالا تولید و برای بازی ارایه می شوند.






تیم من درست شد، حالا چطوری بازی کنم؟

برای بازی کردن شما آرایش تیم خود را انتخاب می کنید و کامپیوتر، تیم شما را در مقابل حریف بازی می دهد و نتیجه را اعلام می کند.

من خودم در حین بازی کاری نمی کنم؟
نه. شما مربی تیم هستید که باید بهترین تیم خود را برای بازی بعدی، قبل از شروع بازی آماده کنید.

بازی های من چه زمانی انجام می شود؟
تیم شما هر روز یک بازی مهم لیگ دارد که معمولا در پایان روز انجام می شود. (از ساعت 12 شب تا 6 صبح). خود شما نیز می توانید تا 4 بازی دوستانه در طول روز انجام دهید.

بازی لیگ چیست؟
وقتی عضو MyFC می شوید، تیم شما بطور اتوماتیک در یکی از لیگ های سیستم قرار می گیرد. هر لیگ دارای هشت تیم است و تیم شما در طول هفته (که معادل یک فصل می باشد) روزی یک بازی با تیم های دیگر لیگ دارد. در انتهای فصل (روز جمعه ی هر هفته) تیم قهرمان به یکی از لیگ های بالاتر صعود می کند و دو تیم آخر به لیگ های پایینی سقوط می کنند. برای اطلاعات بشتر به صفحه قوانین بازی رجوع کنید.

پس لیگ من کو؟
بازی های هر فصل لیگ، روز شنبه شروع می شود و روز جمعه آن هفته خاتمه می یابد. اگر شما در وسط هفته عضو سایت MyFC شوید تا شنبه بعدی (و شروع لیگ) فقط می توانید بازی های دوستانه داشته باشید. لیگ های جدید قبل از ساعت 12 ظهر روز جمعه تشكیل می شوند پس برای حضور در لیگ چنانچه بعد از ساعت 12 ظهر روز جمعه به سیستم وارد شده اید، باید تا جمعه ی هفته ی آتی صبر كنید و به بازی دوستانه و آماده سازی تیم بپردازید.

بازی های لیگ چه زمانی اعلام می شود؟
بازی های فصل بعدی لیگ هر جمعه قبل از ساعت 12 ظهر اعلام می شود و شما می توانید برای بازی اول لیگ که شنبه انجام می شود آماده شوید.

بازی دوستانه چیست ؟
به علاوه بازی لیگ، شما می توانید تا چهار بازی دوستانه در روز داشته باشید. برای ترتیب دادن یک بازی دوستانه شما اول تیم دلخواه خود را به بازی دوستانه دعوت می کنید و بعد از تایید پیشنهاد از طرف تیم رقیب، MyFC یک زمان خاص در فردای روز تایید دعوت برای بازی کردن دو تیم در نظر می گیرد و این زمان را به اطلاع طرفین می رساند.

آیا من می توانم زمان بازی ها را خودم تعیین کنم؟
نه. همیشه سیستم زمان بازی ها را برای شما تعیین می کند.

بازی لیگ مهمتر است یا بازی دوستانه؟
بازی های لیگ مهمتر از بازی های دوستانه هستند، پس باید برای آنها برنامه ریزی دقیق کنید. بازی های دوستانه برای درآمد زایی (اگر بازی در خانه شما اجرا شود) و برای تمرین و تست کردن آرایش های مختلف، بسیار مناسب اند.

من بازی قبلی خودم را بردم ولی فقط یك امتیاز به امتیازاتم اضافه شد! چطور ممكن است؟
بازی قبلی شما یك بازی دوستانه بوده! در كلوب فوتبال من، برد در بازی های دوستانه یك امتیاز به امتیازهای شما اضافه می كند. البته این امكان وجود دارد كه در بازی با تیم های قوی و یا در بازی هایی كه با اختلاف گل زیاد می برید، بر اساس فرمول های فیفا، امتیاز بیشتری نیز بگیرید.

من در لیگ دسته ی هشت هستم ولی چند تا لیگ دسته ی هشت دیگر هم در سیستم دیده ام! چطور ممكن است؟
كلوب فوتبال من به صورت هرمی لیگ ها را دسته بندی می كند. یعنی بالاترین لیگ كه لیگ دسته ی اول است فقط یك گروه هشت تیمی دارد. لیگ دسته دو، دو گروه. لیگ دسته ی سه چهار گروه. لیگ دسته چهار هشت گروه و... دارد. پس وقتی شما در لیگ دسته ی هشت حضور دارید، 128 گروه هشت تیمی دیگر نیز در سطح شما وجود دارند!

هدف من در MyFC چیست؟
خیلی ساده، تیم خود را قوی کنید و خود را به لیگ های بالا برسانید.

چطوری تیم خودم را قوی کنم؟
این یک کار دراز مدت است. در طول بازی های لیگ، بازیکنان تیم شما به تدریج قوی تر می شوند. این باعث قوی تر شدن تیم شما می شود. در هر بازی خانگی شما از استادیوم تیم خود درآمدی کسب می کنید و در آخر فصل نیز - بر اساس رتبه شما در لیگ - از اسپانسرهای خود پول دریافت می کنید. شما با این درآمدها برای تیم خود بدنساز، دکتر، بازیکن قوی و حتی استادیوم های بزرگتری می خرید. همه اینها باعث قدرتمندتر شدن تیم شما می شود. ولی این را هم در نظر داشته باشید که بازیکن ها و استادیوم بزرگ خرج هم دارند. شما در آخر هر فصل بر اساس قدرت بازیکنان خود به آنها پول می دهید (مثلا یک بازیکن با قدرت 400 باید 400 سکه در فصل از باشگاه شما پول یگیرد) و استادیوم های شما زمانی پر می شود که تعداد بردهای شما باعث تشویق هواداران شما برای دیدن تیم شود. استادیوم های خالی خرجی بالا و درآمدی کم دارد.

چگونه بازیكنانم را قوی كنم؟
بازیكنان شما به تدریج در كورس بازی ها تجربه كسب كرده و قوی می شوند. سرعت قوی شدن بازیكنان به نحوه ی بازی تیم یعنی نتایج موفق تیم و همچنین مجموع استعدادهای بازیكنان حاضر در زمین بستگی دارد. یعنی اگر بازی های خود را ببرید و استعداد بازیكنانتان هم بالا باشد، احتمال قوی تر شدن بازیكنان تیم بالا می رود. پس از هر بار قوی شدن، پیغامی در صفحه ی تیم من ظاهر شده و شما را از این اتفاق آگاه می كند.

كدام سیستم؟ كدام استراتژی؟
برای این كه ببینید كدام سیستم و كدام استراتژی را انتخاب كنید، بازی های دوستانه بهترین فرصت است. قدرت بازیكنان در هر خط یك عامل مهم تعیین سیستم است. یعنی مثلا اگر از بازیكنان خط دفاع قوی ای بهره می برید، سعی كنید سیستمی انتخاب كنید كه به دفاع اهمیت می دهد مثل 5-3-2. عامل دیگر انتخاب سیستم می تواند شرایط بازی بعدی شما باشد. مثلا اگر در مقابل یك تیم قوی تر از خود بازی دارید یا بازی سختی در زمین حریف پیش روی شماست، سیستم های دفاعی یا سیستم با میانه ی قوی و استفاده از استراتژی های ضد حمله ای می تواند مناسب باشد. به شرایط آب و هوایی هم دقت كنید. در آب و هوای بد مثل آب و هوایی بارانی یا برفی، استراتژی های مبتنی بر پاس بلند یا سانتر ارجحیت دارند. در ضمن بازیكنان با استقامت یا قدرت كنترل توپ بالا در این شرایط بسیار كارآمد تر هستند.

بازیكنان خط حمله ام خسته اند، می توانم از میانه هایم در خط حمله استفاده كنم؟
استفاده از هر بازیكن در پست غیر تخصصی آزاد است با این حال این بازیكن مسلما مثل یك بازیكن تخصصی بازی نخواهد كرد و از تمام قدرت خود در زمین نمی تواند استفاده كند.

در بخش مدیریت تیم قادر به تعویض بازیكن نیستم! چرا؟
احتمالا از مرورگرهای قدیمی ای مثل IE6 استفاده می كنید. برخی ویرایش های IE6 یا مرورگرهای پایین تر در نمایش بعضی صفحات سایت مشكل دارند.

بازیكن مصدومی دارم كه بعد از چند بازی هنوز خوب نشده! چه كار كنم؟
اصولا نباید اجازه دهید كه بازیكنانتان به حدی خسته شوند و آمادگی شان كم شود كه مصدوم شوند. هر بازیكنی كه آمادگی اش از 70% پایین بیاید، احتمال مصدومیت بالاتری دارد. مصدومیت ها گاهی تا یك یا دو هفته هم ادامه پیدا می كنند ولی اگر تیمی از دكتر مناسب بهره ببرد، مصدومانش به نسبت قدرت دكتر، زودتر بهبود می یابند.

چرا بازی من سر موقع انجام نمی شود؟ بازی با چند دقیقه تاخیر انجام شد!
این اتفاق كاملا عادی است. وقتی زمانی برای بازی اعلام می شود، در اصل زمان شروع بازی مشخص شده است. انجام بازی ممكن است چند دقیقه طول بكشد و شما پس از گذشت مدتی نتیجه ی بازی خود را ببینید. پس همیشه قبل از انجام بازی سیستم خود را چیده و منتظر نتیجه بمانید.

در نتیجه ی بازی تیم من برنده اعلام شده ولی در گزارش بازی گلزن های تیمم از گل های زده ی بازی كمتره! چرا؟
گزارش بازی لزوما كل بازی را پوشش نمی دهد. در اكثر موارد گزارشگر كل بازی را بررسی كرده و اعلام می كند ولی در بعضی بازی ها گزارش ها كامل نیست. نتیجه درست ثبت می شود ولی ممكن است اسم بعضی از گلزن ها نمایش داده نشود.

بدنساز خریده ام ولی قدرت بازیكنانم تغییری نكرده! چرا؟
بدنساز با افزایش قدرت بازیكنان در هر بازی احتمال برد شما را بیشتر می كند. پس از خرید بدنساز، قدرت بازیكنانتان به طور دائمی افزایش نمی یابد. یعنی شما با مراجعه به صفحه ی مدیریت تیم این تغییر را نمی بینید ولی بازیكنانتان در حین بازی در صورت وجود بدنساز، قوی تر از حد مورد انتظار ظاهر خواهند شد!

سرمایه ام به چه دردی می خورد؟
سرمایه ی یك تیم برای خرید داریی ها نظیر استادیوم بزرگ تر یا دكتر بهتر و نیز خرید بازیكن جدید استفاده می شود. همچنین در آغاز هر فصل شما باید به بازیكنان خود پول بپردازید. دستمزد هر بازیكن برای یك فصل بازی، برابر قدرتش است. یعنی اگر بازیكن شما قدرت 420 دارد، در آغاز فصل، 420 سكه از سرمایه ی شما به عنوان حقوق خود بر می دارد!

چطور درآمد كسب كنم؟
هر بازی در خانه ی خودتان، پولی را به حساب شما سرازیر می كند. این پول به میزان تماشاچی ای كه به استادیوم شما می آید وابسته است. اگر شما بازی های خود را موفق پشت سر گذاشته باشید و بردهای خوبی كسب كرده باشید، تماشاچیان بیشتری را به ورزشگاه می كشانید و پول بیشتری در می آورید. به طور كلی بازی های لیگ به دلیل حساسیت بالای خود تماشاچی بیشتری را به ورزشگاهتان می كشاند. در ضمن هر تیم بر اساس مكانی كه در جدول در پایان هر لیگ كسب می كند، پولی را از اسپانسر خود دریافت می كند. برای دریفات اطلاعات بیشتر از جزییات این مبلغ به صفحه ی دارایی ها مراجعه كنید. خرید و فروش بازیكن نیز روش دیگری در كسب درآمد است.

چرا با این كه در خانه بازی كردم درآمدی كسب نكردم؟
معمولا تیم های تازه وارد به دلیل عملكرد ضعیف یا گمنام بودن، تماشاچی كمی را به ورزشگاه خود می كشانند. از آنجایی كه هر ورزشگاه در هر بازی مخارجی نیز دارد، عملا در بعضی بازی ها پولی به حساب شما واریز نمی شود.

چرا سرمایه ام منفی است؟
بعضی تیم ها به دلیل عدم برنامه ریزی صحیح در سرمایه ی خود، در ابتدای هر فصل دچار كمبود سرمایه برای پرداخت دستمزد بازیكنانشان می شوند. MyFC.ir دستمزد بازیكنان را به طور قرضی به این مربی داده و در آینده از حساب تیم كسر خواهد كرد. در چنین شرایطی اگر تیم استادیوم بزرگ یا دكتر یا بدنساز داشته باشد به دلیل عدم امكان پرداخت دستمزد، از او گرفته می شود.



تاريخ : ا نويسنده : معيد ا

ضد سیستم ها ی آپدیت شده است:

توجه: همیشه در ضد سیستمها میهمان و میزبان در جدول ضصد سیستمها به صورت زیر میباشد.

خانه حریف     خانه حریف       خانه        خانه 

برفی            آفتابی             برفی       آفتابی

ضد سیستم 4-3-3 a1,a2      ضد سیستم 4-3-3 a3, a4

ضد سیستم 3-5-2 a1,a2      ضد سیستم 3-5-2 a3, a4

ضد سیستم 3-4-3 a1,a2     ضد سیستم 3-4-3  a3, a4

ضد سیستم 5-3-2 a1,a2     ضد سیستم 5-3-2  a3, a4

ضد سیستم 4-5-1 a1,a2     ضد سیستم4-5-1   a3, a4

ضد سیستم 4-4-2 a1,a2     ضد سیستم 4-4-2  a3, a4

 

هر سوالی دارید لطفا آی دی زیر را اد کنید.ممنو



تاريخ : ا نويسنده : معيد ا
به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ کلاب فوتبال من نام يك بازي آنلاين ايراني است (http://myfc.ir) كه در آن شما به عنوان يك مربي، تيم فوتبال خود را مي سازيد، در ليگ و جام هاي مختلف شركت مي كنيد و مي توانيد به طور كامل مهارت مربيگيري و قدرت مديريت خود را محك بزنيد.
 
 
 
 
شما مي توانيد به طور رايگان در اين بازي مهيج ثبت نام كنيد.
 
 
 
 


تاريخ : ا نويسنده : معيد ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.